Doświadczenie firmy vendingowej

exp

Firma vendingowa, która istnieje na rynku przynajmniej 5 lat posiada już niezbędne doświadczeniem które pozwala jej oferować usługi na odpowiednim poziomie jakości. Oczywiście nie jest to sztywna zasada, niekiedy nowa i wciąż rozwijająca się firma może oferować usługi na bardzo dobrym poziomie. Analogicznie, jak mówi przysłowie, nie wszystko złoto co się świeci. Zdarzają się sytuacje, iż firmy istniejące na rynku od wielu lat, oferują usługi na bardzo niskim poziomie.

Liczba klientów

Warszawa to zdecydowanie jeden z największych ośrodków biznesowych w Polsce. Można zatem przyjąć, iż dobrze prosperująca firma vendingowa będzie prawdopodobnie obsługiwać dziesiątki (może nawet setki) różnych lokalizacji, na terenie miasta i okolic.

Na etapie pierwszych rozmów i poznawania oferty, warto zatem zorientować się jak liczne jest grono klientów firmy, z którą chcemy nawiązać współpracę.

Dobrze poznaj ofertę

Odpowiednio dobrana oferta produktowa maszyny sprzedającej, ma ogromny wpływ na generowaną sprzedaż oraz zadowolenie klienta końcowego (co jest również istotne dla najemcy i oczym pisaliśmy nieco więcej w tym wpisie). Z perspektywy firmy wynajmującej automat sprzedażowy, trafny dobór produktów jakie będzie można w nim kupić jest zatem najważniejszy. Pamiętajmy, aby produkty dobrane były możliwi najtrafniej do grupy docelowej.

Ponieważ niektóre firmy vendingowe swoją ofertę opierają w większości (a niekiedy w całości) o produkty jednej marki, jak np. Coca-Cola czy Pepsi ważne jest aby dobrze poznać zakres produktów jakie dostępne są w ramach oferty sprzedażowej.

Ubezpieczenie

Wypadki podczas zakupów w maszynie sprzedającej to rzadkość. Mimo to warto zorientować się czy firma oferująca automaty sprzedażowe, posiada odpowiednią polisę ubezpieczeniową, w razie wypadku.

Logistyka

lokalizacjaRegularne uzupełnienia zasobów maszyn oraz szybko działający serwis wymagają sprawnych rozwiązań logistycznych. W przeciwnym razie po prostu nie będą mogły być spełnione.

Wybierając firmę vendingową, dobrze mieć świadomość jak liczny jest zespół techników oraz osób zajmujących się uzupełnieniami. Warto spojrzeć na te kwestie w perspektywie ilości obsługiwanych przez firmę lokalizacji. Jeżeli firma obsługuje np. 80 lokalizacji w całej Warszawie, ale posiada mniej niż 15 pracowników w terenie, istnieje możliwość pojawienia się opóźnień w uzupełnieniach lub dłuższego czasu oczekiwania na usunięcie ewentualnej awarii maszyny.

Warto przemyśleć również wybór firmy posiadającej siedzibę w pobliżu lokalizacji naszej firmy. Istnieje wówczas szansa, iż maszyny zlokalizowane bliżej obsługiwane będą w pierwszej kolejności.

Firma Gutmat do Państwa dyspozycji

Poszukują Państwo dostawcy maszyn sprzedażowych? Serdecznie zapraszamy do współpracy. Oferujemy rozwiązania dostosowane indywidualnie do potrzeb naszych klientów. Posiadamy niezbędne doświadczenie i bogatą ofertę najnowszych na rynku maszyn. Zapewniamy usługi na najwyższym poziomie.